2/04/2010

New kit: Petite Cream

Kakleidesigns Petit Cream S4H Kit

This is a gorgeous kit made with cream, pastel colors and sub tones of beige and pale brown.
A little bit grungy, a bit of art metal and more.
Includes 13th beautiful, unique papers of 12x12 inches-JPG format-300dpi and 27th assorted gorgeous elements made at 300dpi in PNG format. From amazing cluster frames, pearls, ribbons, envelopes, unique flowers and much much more, you will find an amazing choice to scrap every sason memories.

Thanks to: Dream Catchers, Elena Designs, Eirene Designs and Rachael's scraps.









3 comments:

  1. Soy una enamorada de tu estilo!!! Realmente es simple y elegante...me encantan los colores y los gradientes y los efectos que usas en cada elemento!! GENIAL!! me encantaria aprender la mitad de lo que sabes..CARIÑOS DESDE ARGENTINA!!

    ReplyDelete
  2. Me llevo tu blinkie para mi blog!!

    ReplyDelete
  3. Hola Karen, otra vez yo..CINTIA. Estuve viendo el desafio de Word art para Febrero...me encanto la frase y quiero participar, pero no entendi bien..es solo hacer el WA o ademas debemos hacer un layout con el (es obligatorio el layout?)Bueno cariños, otra vez y seguimos en contacto. CINTIA desde Argentina

    ReplyDelete

This blog needs your loving comments in order to keep working, thanks so much for your support, save this blog!